Prośba o analizę logów turbiny w 1.9TDI AXR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pkleszcz
    Drive
    • 2011
    • 95

    Prośba o analizę logów turbiny w 1.9TDI AXR

    Prezes52, jak gnieciesz ile wejdzie, to da się wyżyć nawet ze zbierania butelek, ale Polak ma tak zakorzenione, że chciałby leżeć, a pieniądz najlepiej żeby się zarabiał sam. Na postoju nie ma tak, że sobie odbębnisz 8 godzinek i fru do domku, trzeba się trochę nakręcić w lewo i w prawo.
  • toomasz
    Elegance
    • 2010
    • 910
    • Volkswagen
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

    #2
    Prośba o analizę logów turbiny w 1.9TDI AXR

    Witam
    Wykonałem dziś logi dynamiczne turbo, w przedziale od 1500-4500obr na 3 biegu.

    Proszę o opinie ekspertów czy jest wszystko ok :wink:
    Załączone pliki

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      wklej do http://vaglog.rtnet.pl/ bedzie czytelniej :P









      P.S wszystko ok.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • toomasz
        Elegance
        • 2010
        • 910
        • Volkswagen
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        Log (0 - 011)
        Proszę

        [ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 19:29 ]
        Tutaj jeszcze otwieranie i zamykanie sztangi na postoju:

        Log (0 - 011)

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez toomasz
          Log (0 - 011)
          Proszę

          [ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 19:29 ]
          Tutaj jeszcze otwieranie i zamykanie sztangi na postoju:

          Log (0 - 011)


          iii dzieje sie coś czy nudzi Ci sie ?
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • toomasz
            Elegance
            • 2010
            • 910
            • Volkswagen
            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            Generalnie nie mam zastrzeżeń, ale przy przyspieszaniu ok 2000tys obrotów słychać ją tzw swist do tak 2200 , nie zawsze to występuje.

            [ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 19:50 ]
            PS ten swist podobny do tego podczas testu otwierania i zamykania sztangi

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez toomasz
              Generalnie nie mam zastrzeżeń, ale przy przyspieszaniu ok 2000tys obrotów słychać ją tzw swist do tak 2200 , nie zawsze to występuje.

              [ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 19:50 ]
              PS ten swist podobny do tego podczas testu otwierania i zamykania sztangi
              Parametry sa ok.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • toomasz
                Elegance
                • 2010
                • 910
                • Volkswagen
                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                Słyszałem opinie, też ze niektóre turbo chodzą głośniej ale to niby normalna praca. Więc mówisz, że nie mam powodów do zmartwień? :wink:

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez toomasz
                  Słyszałem opinie, też ze niektóre turbo chodzą głośniej ale to niby normalna praca. Więc mówisz, że nie mam powodów do zmartwień? :wink:
                  Z tych logów nie. Ale nie wiem jak inne rzeczy u Ciebie :P.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  Pracuję...